קורס חשבי שכר באר שבע

Background image

כאשר אנו מדברים על חשב שכר אנחנו למעשה מדברים על בעל מקצוע האחראי על ניהול של היבטים חשבונאיים בבתי עסק, חברות וארגונים, אחד התפקידים המרכזיים של חשב השכר הוא הנפקת תלושי שכר לעובדי החברה והגשת דו"חות לרשויות המתאימות בהתאם לדרישות החוק. בלא מעט מקרים חשבי שכר אחראיים על תחומים דומים לאלה עליהם אחראיים מנהלי חשבונות, אף על פי שמנהלי חשבונות מחזיקים ביותר סמכויות מאשר חשבי שכר. חשבי שכר נחשבים לאנשי מקצוע מבוקשים מאוד במדינת ישראל, אחת הסיבות לכך טמונה בעובדה כי כל בית עסק, ארגון או חברה אשר מעסיקה עובדים חייבת להעסיק חשב שכר. 

קורס חשבות שכר נועד לצורך הכשרה של אנשי מקצוע שישתלבו בענף חשבות השכר בצורה טובה, זאת באמצעות העברת הידע המתאים והקנייה של כלים ומיומנויות רלוונטיות אשר משמשות את תלמידי הקורס בהמשך דרכם בתחום. 

אילו נושאים נלמדים בקורס חשבי שכר?

חלק מן הנושאים הנלמדים בקורס חשבי שכר הם: יסודות החשבונאות, רכיבי שכר, דיני עבודה, מיסוי קופות גמל, הכנסות חייבות במס, חישוב שכר באמצעות תוכנות שכר, הכנסות פטורות, זיכויים והטבות במס, היכרות עם טפסים חשובים הנוגעים לעבודתם של שכירים וכן הלאה. 

קורס חשבי שכר מתאים גם למבוגרים וגם לאנשים צעירים שטרם רכשו לעצמם השכלה מקצועית וברצונם לרכוש מקצוע בתחום חשבות שכר. בנוסף על כך, קורס חשבי שכר מתאים לעובדים שכבר עוסקים בתחומים מסוימים כמו למשל: אדמיניסטרציה וכוח אדם, אשר רוצים לרכוש ידע נוסף, להפוך למקצועיים יותר ולהביא עימם ערך מוסף למקומות בהם הם עובדים על מנת לקבל סמכויות נוספות. 

מה דורש קורס חשבי שכר?

בלא מעט מוסדות לימודיים בישראל אחד מתנאי הקבלה לקורס חשבות שכר הוא 12 שנות לימוד, כמו כן בחלק ממוסדות הלימוד קיימת דרישה להכשרה בסיסית, ידע בסיסי או ניסיון קודם בתחומים הנוגעים להנהלת חשבונות. יתרה מכך, חלק גדול מן המוסדות הלימודיים דורשים נוכחות של לפחות 80% בכלל השיעורים לצד עמידה בדרישות הקורס ומטלות שונות על מנת לסיים את הקורס בהצלחה. 

רוצים לקבל מידע נוסף על קורס חשבי של המכללה למיסים ולחשבונאות, השאירו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם.

מאמרים אחרונים שעלו

Call Now Button דילוג לתוכן